Šport Zdravje
Gibanje na svežem zraku tudi v zimskem času.
13. januar 2017
0
, ,

Blagodejni učinki gibanja na svežem zraku so nam znani vsem. Prav vsi se radi sprehajamo in v toplem vremenu in občudujemo naravo okrog nas, ter se ob enem nadihamo kisika, na koncu sprehoda pa se počutimo izvrstno. Vendar pa večini od nas zadrževanje zunaj v mrzlem vremenu ne diši kaj preveč. V zimskem času postanemo bolj “zapečkarski”, kar pa ni najbolj ugodno za naše zdravje in psiho-fizično počutje. 

zima

Zakaj je pomembno, da se na svežem zraku gibljemo tudi pozimi?

Telo potrebuje gibanje v vseh letnih časih. Če se pozimi polenimo, nam bo spomladi veliko težje začeti z gibanjem. Poleg tega so športne aktivnosti na svežem zraku pozimi zelo pomembne za naš imunski sistem. Na sprehod se poskušamo odpraviti sredi dneva, da ujamemo čim več sončnih žarkov, ki blagodejno delujejo proti depresiji in stresu. Ob meglenih dneh pa je priporočljivo, da skočimo v kakšen hrib in se tako izognemo turobnemu vzdušju v dolini in naredimo nekaj koristnega za telo in duha.

Pozitivni učinki

Poleg klasičnih pozitivnih učinkov gibanja in zadrževanja na svežem zraku, imamo v zimskem času še nekaj dodatnik razlogov za to:

  • Okrepljen imunski sistem: Gibanje na svežem zraku krepi imunski sistem in zmanjšuje stres.
  • Lažji trening: Poleti je zrak vroč in težek, zato težje dihamo, močneje se potimo in prej utrudimo. Pozimi pa nam hladen zrak da dodatno energijo
  • Večja poraba kalorij: Zaradi hladnejšega zraka, telo porabi več energije za to da se ogreje. Zato je poraba kalorij večja v hladnejšem okolju.
  • Sredstvo proti depresiji: Gibanje na sončni svetlobi je najboljše sredstvo proti depresiji, ki se največkrat pojavlja v zimskem času.

Na kaj moramo biti pozorni?

Če se pozimi odpravimo ven čisto brezglavo, lahko naredimo več škode kot koristi. V prvi vrsti je pomembna ustrezna obleka in obutev. Oblecimo se toplo in ne pozabimo zaščititi vratu, ter ušes in glave. Obujemo tople podložene čevlje, v primeru snega naj bodo nepremočljive. V slabem vremenu pazimo, da se ne zmočimo. Oblečemo nepremočljiv anorak in nepremočljive čevlje ali škornje. Če je zunaj slabo vreme, ali pa če je zelo mraz, pazimo da se ne premrazimo. Dovolj je že približno pol ure gibanja na zraku. V nadaljevanju si privoščimo vroč tuš ali kopel in topel čaj z limono, medom in ingverjem, ter oblečemo topla oblačila.

About author

Ana Kurnik

There are 0 comments

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Povezane vsebine

/ You may check this items as well

stres

Ste pod stresom? Ukrepajte pravočasno!

Blagodejni učinki gibanja na svežem zraku so nam...

Preberi več
liver

Poskrbite za zdravje jeter.

Jetra so naša največja žleza, ki tehta približ...

Preberi več
jointpain

Naravno nad bolečine v sklepih.

Blagodejni učinki gibanja na svežem zraku so nam...

Preberi več

Avtorji

Zasnova, oblikovanje in tehnična izvedba:
Eksit oglaševalska agencija d.o.o.
www.eksit.si

Eksit oglaševalska agencija d.o.o.

Pravno obvestilo

Avtorske pravice na spletnem mestu www.zdravakura.si so v lasti podjetja Adria Avista d.o.o. in se v nobenem primeru ne smejo prepisovati, kopirati ali kako drugače razmnoževati v komercialne namene.

Vsebina spletnega mesta www.zdravakura.si je zgolj informativne narave. Adria Avista d.o.o. pridržuje pravico do nenajavljenih sprememb. Za morebitne napake se opravičujemo. Uporaba spletnega mesta je na lastno odgovornost. Adria Avista d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala pri uporabi spletnega mesta (velja tudi za vsebine izven domene zdravakura.si), prav tako tudi ne nosi nikakršne odgovornosti glede nemotenega delovanja.