Prehrana Zdravje
Hujšanje z beljakovinsko dieto.
01. junij 2015
1
, ,

Bližajo se vroči dnevi, ko oblečete manj kot ste navajeni in pokažete več kot bi želeli. Se v svoji koži počutite neudobno? Razmišljate, kako bi lahko izgubili odvečne kilograme ali samo dosegli želeno težo, a ne najdete rešitve? Diete, ki ste jih doslej poizkusili, vam niso prinesle želenih rezultatov. Nimate možnosti, da bi si vzeli čas za pripravo dnevnih obrokov in časa za rekreacijo. Vas zanima, kako se s temi problemi soočajo svetovni zvezdniki in kakšnih metod se poslužujejo? Vas zanima kako doseči želene rezultate v relativno kratkem času in le malo vloženega truda.


hujsanje-dieta-kilogrami (Small)Če ste mislili, da zvezdniki svoj izgled dosežejo v fitness prostorih z osebnimi trenerji ali lepotnimi operacijami, se motite. Njihova skrivnost se skriva v skrbno preračunanih dietah, natančneje edinstveni in preverjeni beljakovinski dieti, ki prinaša neverjetne rezultate v zelo kratkem času. Dieta je primerna za vse tiste, ki se soočajo s prekomerno telesno težo, tiste ki bi radi izgubili le kakšen odvečen kilogram, osebe, ki imajo počasen metabolizem in tudi tiste, ki nimajo dovolj časa za telesne aktivnosti in živijo hiter tempo.


To je najboljša pot, po kateri se lahko že v kratkih 14 dneh približate željeni teži ali pa jo celo dosežete.


Ko pričnete z dieto je najpomembnejših prvih 14 dni, saj je hitrost izgube kilogramov zelo intenzivna. Če želite dieto prestati uspešno in z željenim rezultatom, mora ta biti zasnovana kot sistematičen shujševalni program, ki se ga je potrebno držati od začetka do konca, da bi bil učinek maksimalen.

Jedilnik

Hrana, ki jo uživate v času shujševalnega programa, je raznolika. Jedilnik za prvih 14 dni sestoji iz mesa, rib, jajc, nemastnih mlečnih izdelkov in neškrobaste zelenjave. Pomembno je, da v svoj jedilnik vključite hitro pripravljena beljakovinska živila in nadomestke obrokov v obliki napitkov, šejkov, juhic, sladic.

Konkretne napotke za jedilnike si lahko ogledate tukaj>> JEDILNIKI

beljakovinska dieta

Kako deluje?

Cilj programa ni štetje kalorij in omejevanje količine zaužite hrane. Najpomembnejše je to, da se vzpostavi ravnovesje kalorij, ki jih zaužijemo. Z omejevanjem ogljikovih hidratov in nasičenih maščob v telo vnašamo kalorije iz beljakovin, ki so težje prebavljive. Posledica tega je, da organizem izgorevanje ogljikovih hidratov zamenja za izgorevanje telesne maščobe in je pri tem izguba teže neizogibna, prav tako se telo očisti odvečne vode, proizvajajo se ketonske celice, ki delujejo kot močan naravni zaviralec apetita, zmanjšali pa se bodo tudi napadi lakote.


S tem edinstveno zastavljenim in preverjenim shujševalnim programom lahko za vedno spremenite svoje prehrambene navade in življenski slog ter pripomorete k vašemu zdravju in splošnemu počutju, pri čemer bodo hitri in osupljivi rezultati vaš glavni motivacijski faktor.


Po poročanju svetovnih medijev se beljakovinskih diet poslužujejo svetovne zvezde in znane osebe kot so Carol Middleton, Jennifer Lopez in Gisele Bundchen. Ena najodmevnejših zgodb v svetu slavnih je zgodba brazilske lepotice Adriane Lima, ki je v času nosečnosti pridobila 18 kilogramov. S pomočjo beljakovinske diete se je pojavila in blestela na modni reviji Victoria’s Secret že dva meseca po porodu. O učinkovitosti beljakovinske diete priča tudi osupljiva zgodba Jessice Simpson, ki je v štirih mesecih izgubila neverjetnih 30 kilogramov. Nekateri slavni, pa se diete ne poslužujejo zaradi prevelike teže temveč zato, ker ta velja za hitro, učinkovito in zdravo.

Jessica_Simpson_before_afterjesicaajlo

 

 

 

 

 

 

Strokovnjaki o beljakovinski dieti

“Vsakič, ko govorimo o izgubi teže, se moramo zavedati da ta bazira na količini beljakovin, ki jih telo potrebuje in ne na količini vnešenih kalorij.”
Donald Layman, PhD, University of Illinois


”Prehranska dopolnila, obogatena z beljakovinami izboljšujejo fizično zmogljivost.”
Tieland M., Top Institute Food and Nutrition, Wageningen, Netherlands


”Rezultati raziskav vezanih na beljakovine v mišicah, anabolizem ter regulacijo sitosti in apetita potrjujejo, da povečevanje beljakovin v dieti za posameznika predstavlja ohranjanje mišične mase in regulacijo maščobe v telesu.”
Paddon-Jones D., PhD, Department of Nutrition and Metabolism, University of Texas

About author

Ana Kurnik

There is 1 comment

  • Karmen Valant pravi:

    Zelo zanimiva dieta, verjetno v Sloveniji še ni v razmahu, upam da bodo ljudje, ki imajo težave z odvečnimi kilogrami, upoštevali vaše nasvete!
    Karmen

  • Dodaj odgovor

    Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

    Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    Povezane vsebine

    / You may check this items as well

    jointpain

    Naravno nad bolečine v sklepih.

    Bližajo se vroči dnevi, ko oblečete manj kot st...

    Preberi več
    chia

    Zakaj uživati Chia semena?

    Bližajo se vroči dnevi, ko oblečete manj kot st...

    Preberi več
    kurkumin napitek

    Napitki iz kurkume.

    Bližajo se vroči dnevi, ko oblečete manj kot st...

    Preberi več

    Avtorji

    Zasnova, oblikovanje in tehnična izvedba:
    Eksit oglaševalska agencija d.o.o.
    www.eksit.si

    Eksit oglaševalska agencija d.o.o.

    Pravno obvestilo

    Avtorske pravice na spletnem mestu www.zdravakura.si so v lasti podjetja Adria Avista d.o.o. in se v nobenem primeru ne smejo prepisovati, kopirati ali kako drugače razmnoževati v komercialne namene.

    Vsebina spletnega mesta www.zdravakura.si je zgolj informativne narave. Adria Avista d.o.o. pridržuje pravico do nenajavljenih sprememb. Za morebitne napake se opravičujemo. Uporaba spletnega mesta je na lastno odgovornost. Adria Avista d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala pri uporabi spletnega mesta (velja tudi za vsebine izven domene zdravakura.si), prav tako tudi ne nosi nikakršne odgovornosti glede nemotenega delovanja.